instagramFacebookTwitter

Gaurkoan, 2023-09-14,  BM supermerkatu katearen jokabidea salatzen dugu, azken urteetan enpresa pribatuetako esne markekin batera IFA taldeko ELIGES izeneko marka zuria eskeini ostean, orain, bere marka propioarekin esnea merkaturatzen erabaki du baina tamalez, bere burua "superlokala"tzat duen arren, bere lehen urratsa bertako EZ den esnearekin eman du.

Hain zuzen ere, bere inkoherentziak azpimarratzeko, BM "superlokala"tzat aurkeztu arren, Galizako esnea eskeintzen digu euskaldunoi eta hain zuzen ere, zoritxarrez, LACTALIS enpresa frantziarraren esnea hautatu du, hain zuzen ere, estatu mailan abeltzainei prezioak jesiten aintzindari den enpresa.

ENBAren ustean, BMk bere marka propioa merkaturatzea aukera ezinhobea zen bertakotasunaren aldeko apustua indartzeko baina ikusitako ikusita, argi dago, aukera galdua dela.

Euskalmetlogo Lactologicologo Nekagip Sistema de Identificación Geográfica de Parcelas Agrícolas, SIGPAClogo PagoUnicologo AsuntosEuropeos
Gora joan